Міні CRM

Міні CRM Cabinet24 дозволяє ефективно взаємодіяти з вашими клієнтами.

Міні CRM

Використовуючи наш модуль, Ви зможете:
  • вести клієнтську базу
  • здійснювати дзвінки в один клік
  • миттєво отримувати інформацію про клієнта під час вхідного дзвінка
  • збагачувати дані клієнта під час дзвінка
  • вести історію дзвінків у картці клієнта
  • створювати завдання та контролювати їх своєчасне виконання
Що є в CRM Cabinet24?
  • Розділ «Контакти»
  • Картка клієнта
  • Автовідкриття картки клієнта під час дзвінка
  • Дзвінок в один клік
  • Клієнт меню
  • Розділ «Задачі»
Розділ «Контакти»

Перелік ваших клієнтів, співробітників та партнерів в єдиній базі. Ведіть інформацію про всі ваші контакти в одному місці, фіксуйте необхідні засоби зв'язку, проводіть аналіз взаємовідносин з клієнтами та багато іншого. Зручне сортування та фільтрація допоможе миттєво знайти потрібний контакт . Ви можете:

  • створювати або редагувати контакти
  • додавати коментарі до контактів
  • групувати контакти за зручними для Вас критеріями
  • виділяти вибрані контакти
  • дзвонити або писати потрібному контакту в один клік
Картка клієнта

У картці клієнта збирається та зберігається повна та актуальна інформація про нього. Ви можете:

  • переглядати загальну інформацію про клієнта
  • редагувати інформацію про нього
  • створювати завдання, надсилати SMS або листи прямо з картки
  • вести історію взаємодії з клієнтом (дзвінки, пошта, смс)
  • переглядати всі завдання, призначені для клієнта
  • здійснювати дзвінки в один клік
  • одночасно переглядати картки кількох клієнтів на різних вкладках
  • за потреби додати контакт до чорного списку
Автовідкриття картки клієнта під час дзвінка

При вхідному дзвінку автоматично відкривається картка клієнта, що телефонує. Ваші співробітники відразу знають його ім'я, можуть прочитати важливу інформацію про нього в описі.
При необхідності додайте коментар до цього дзвінка або створіть по ньому завдання.

Дзвінок в один клік

Ви можете передзвонити клієнту в будь-який момент, у будь-якому розділі особистого кабінету або прямо з його картки. Просто наведіть курсор на його ім'я або номер телефону і натисніть кнопку "Зателефонувати".

Клієнт меню

Швидкість та доступність базових функцій дуже важлива. Клієнт меню дозволяє вашому співробітнику відправити клієнту СМС, написати листа або передзвонити в один клік. Використовуючи клієнт меню, можна створити завдання з нагадуванням по клієнту.
Доступне у будь-якому розділі особистого кабінету та просте у використанні, клієнт меню – це швидкий та зручний спосіб взаємодії з клієнтом.

Почніть використовувати Cabinet24 прямо зараз

Спробувати зараз
^