Віджет «Дзвінок із сайту»

Додавши на сайт можливість безкоштовного дзвінка для клієнтів, ви суттєво збільшите кількість звернень до вашої компанії

Віджет «Дзвінок із сайту»

Додавши на сайт можливість безкоштовного дзвінка для клієнтів, ви суттєво збільшите кількість звернень до вашої компанії. Віджет «Дзвінок із сайту» встановлюється на Вашому сайті та пропонує відвідувачам передзвонити, якщо вони залишать свій номер телефону. Номер клієнта передається до телефонії та зв'язує з ним вашого оператора.

Гнучке налаштування віджету

Ви самі настроюєте свій віджет, не вдаючись до послуг розробника. Передбачено гнучке налаштування зовнішнього вигляду віджету: колір фону, колір кнопки, текст, що відображається для клієнта. Ви самі визначаєте час, після якого буде здійснено дзвінок. Крім того, Ви можете налаштувати зовнішній вигляд віджету залежно від часу доби. Якщо клієнт вирішив залишити свій номер днем, віджет запропонує одразу йому передзвонити. Якщо клієнт зайшов на сайт у неробочий час, віджет поцікавиться, коли йому краще передзвонити

Вибір відповідальних за дзвінки співробітників

Для кожного віджету Ви можете призначити відповідальних співробітників, які будуть з'єднуватися з відвідувачами, які замовили дзвінок.

Історія та статистика дзвінків

У розділі «Дзвінок із сайту» фіксуються всі вихідні дзвінки на замовлення. Тут Ви можете оцінити кількість результативних та невідповідних дзвінків, тривалість розмови та багато іншого.

Почніть використовувати Cabinet24 прямо зараз

Спробувати зараз
^