Віртуальна АТС Cabinet 24

дозволить суттєво скоротити витрати на дзвінки, автоматизувати бізнес-процеси, об'єднати всі Ваші номери в єдину мережу та багато іншого

044 209 31 65 067 893 44 62

Що таке Віртуальна АТС?

Віртуальна АТС - це сервіс, який поєднує всі номери компанії в єдину мережу, зберігає всю історію та записи розмов з клієнтами. А також автоматизує роботу та підвищує ефективність співробітників та якість обслуговування клієнтів.

Що може віртуальна АТС Cabinet 24?

Об'єднання всіх номерів компанії в єдину мережу

Об'єднання всіх міських та мобільних номерів компанії в єдину мережу дозволить усім вашим співробітникам здійснювати дзвінки зі свого робочого місця, де б воно не знаходилося. Вихідні дзвінки будуть здійснюватися з потрібних номерів. Вхідні надходитимуть відповідальному співробітнику або групі співробітників.

Підтримка багатоканальності для всіх номерів

Ваші клієнти не почують коротких гудків та повідомлення про те, що лінія зайнята. Хмарна телефонія Cabinet24 забезпечує підтримку багатоканальності для мобільних та міських номерів. На той самий номер телефону Вам одночасно зможуть зателефонувати кілька абонентів. Можливість завжди зв'язатися з Вами дозволить не втрачати клієнтів. Ваші фахівці зможуть одночасно дзвонити з одного і того ж номера телефону або групи номерів. Співробітникам не доведеться чекати на вільний телефон. Вам не потрібно платити зайві гроші операторам зв'язку.

Аудіозапис розмов між співробітниками та клієнтами

Всі переговори ваших співробітників із клієнтами записуються. Це мотивує їх працювати більш ефективно. Така можливість дозволяє оперативно вирішувати спірні питання.

Голосові привітання

Грамотно використовуйте можливості голосових повідомлень. Ви можете замінити звичайні гудки при вхідному дзвінку на фірмове вітання. При постановці дзвінка на утримання - інформувати клієнтів про свої послуги або акції. Якщо дзвінок надійшов у неробочий час - повідомити клієнтів, коли з Вами можна зв'язатися.

Історія та статистика з усіх дзвінків

Аналізуйте роботу співробітників у розділі «Дзвінки», візуалізуйте дані у звітах та графіках сервісу Cabinet24.Ви можете переглянути докладну інформацію за дзвінками:

  • скільки було прийнято, здійснено та пропущено дзвінків за вибраний період часу певним співробітником або відділом
  • скільки часу клієнти чекають на лінії до початку розмови
  • тривалість розмов між співробітниками та клієнтами.

Контролюйте навантаження співробітників або відділів за допомогою вбудованої аналітики.

Інтерактивне голосове меню (IVR)

Налаштування інтерактивного голосового меню забезпечує оптимальне навантаження ваших операторів за рахунок маршрутизації дзвінків певним співробітникам або відділам.
Так, при дзвінку клієнт чує заданий набір голосових підказок. Йому пропонується вибрати тему, що його цікавить, і натиснути певну кнопку на телефоні . Після того як клієнт її натисне, дзвінок буде переведено відповідному оператору або відділу.

Розподіл дзвінків між співробітниками

Закріплюйте телефонні номери за певними співробітниками або відділами та розподіляйте навантаження між ними за оптимальним для Вас сценарієм:

  • додзвон відразу всім співробітникам певного відділу
  • додзвон конкретному співробітнику
  • випадковий або рівномірний розподіл дзвінків
Переклад дзвінків між співробітниками

У разі потреби ваші оператори завжди можуть перенаправити дзвінок компетентному співробітнику або в інший відділ.

Налаштування дзвінків за робочим часом компанії

Правильне налаштування графіка роботи компанії дозволить утримувати клієнтів, навіть якщо вони зателефонували в неробочий час. Ви можете встановити години роботи компанії, вказати вихідні та святкові дні, а також налаштувати обробку дзвінка в неробочий час. Для таких дзвінків можна увімкнути автовідповідач або перенаправити його на вказаний номер.

Переадресація невідповідного виклику на зовнішні лінії

Ваші співробітники все одно дадуть відповідь на дзвінок клієнта, навіть якщо з якоїсь причини відійшли від робочого місця і пропустили дзвінок. Вхідні дзвінки до вашої компанії дублюються. У випадку, якщо дзвінок не було прийнято на основному пристрої, він переадресовується на мобільний телефон відповідального співробітника.

Безкоштовний зв'язок між співробітниками

Хмарна телефонія Cabinet24 працює через інтернет, тому внутрішній зв'язок для всіх співробітників безкоштовний, незалежно від їхнього місцезнаходження.

Економія на вихідних дзвінках до 70%

Ви більше не будете турбуватися про те, з якого номера вигідніше передзвонити. Хмарна телефонія Cabinet24 сама прийме за вас правильне рішення. Система аналізує напрямок вашого дзвінка та автоматично підбирає той телефонний номер (міський, мобільний, міста іншої країни), з якого найбільш вигідно здійснити дзвінок.

Автопередзвон. CallBack

Запропонуйте клієнтам зв'язатися з вами безкоштовно, використовуючи можливість передзвонити. При вхідному дзвінку на певний номер телефонія Cabinet24 скине виклик і автоматично на нього зателефонує. Тарифікація дзвінків не відбувається через відсутність самої розмови (дзвінок без розмови не тарифікується), отже, для клієнта такий дзвінок буде абсолютно безкоштовним. На замітку: для компанії з коротким номером або номером 0800 тарифікація дзвінків дорожча за безпосереднього прийому дзвінків. Тому вигіднішим буде налаштувати функцію CallBack.

Визначення джерела дзвінка за номером телефону

Дізнайтеся, які з ваших рекламних кампаній більш ефективні, використовуючи можливості телефонії. Для цього в кожній рекламній кампанії вказуйте новий номер телефону. При вхідному дзвінку Ви побачите на який саме номер телефонував клієнт і з якою рекламною кампанією цей номер пов'язаний. Так ви знатимете, які рекламні кампанії приносять дзвінки, а які ні.

Вбудований програмний ip телефон в особистому кабінеті

Більше не потрібно встановлювати та налаштовувати сторонні програми на комп'ютерах Ваших менеджерів. Вбудований програмний ip телефон дозволить співробітнику просто зайти в особистий кабінет з будь-якого пристрою і відразу приймати або здійснювати дзвінки.

Функції Кабінет 24

Звонки

Lorem ipsum dolor sit, amet consectetur, adipisicing elit. Incidunt, molestiae dolorem laboriosam illum doloremque totam nesciunt ea consectetur reiciendis nemo ipsum quis perferendis temporibus vero excepturi. Quae minus, id amet.

  • Lorem ipsum dolor sit
  • Lorem ipsum dolor sit
  • Lorem ipsum dolor sit

Віджет «Дзвінок із сайту»

Додавши на сайт можливість безкоштовного дзвінка для клієнтів, ви суттєво збільшите кількість звернень до вашої компанії. Віджет «Дзвінок із сайту» встановлюється на Вашому сайті та пропонує відвідувачам передзвонити, якщо вони залишать свій номер телефону. Номер клієнта передається до телефонії та зв'язує з ним вашого оператора.

  • Гнучке налаштування віджету
  • Вибір відповідальних за дзвінки співробітників
  • Історія та статистика дзвінків

Міні CRM

Міні CRM Cabinet24 дозволяє ефективно взаємодіяти з вашими клієнтами.

  • Розділ «Задачі»
  • Розділ «Контакти»
  • Картка клієнта
  • Автовідкриття картки клієнта під час дзвінка
  • Дзвінок в один клік
  • Клієнт меню

Розділ «Задачі»

Керуйте робочим часом максимально ефективно, використовуючи розділ «Задачі». Ви можете призначати завдання своїм співробітникам, створювати відповідні нагадування, контролювати своєчасне виконання завдань та багато іншого.

  • Завдання по клієнтам
  • Пріоритети та статуси завдань
  • Призначення відповідальних співробітників
  • Облік трудовитрат
  • Контроль виконання завдань
  • Прикріплення файлів
  • Створення нагадувань
  • Коментарі

Розділ «Контакти»

Перелік ваших клієнтів, співробітників та партнерів в єдиній базі. Ведіть інформацію про всі ваші контакти в одному місці, фіксуйте необхідні засоби зв'язку, проводіть аналіз взаємовідносин з клієнтами та багато іншого. Зручне сортування та фільтрація допоможе миттєво знайти потрібний контакт.Ви можете:

  • створювати або редагувати контакти
  • додавати коментарі до контактів
  • групувати контакти за зручними для Вас критеріями
  • виділяти обрані контакти
  • дзвонити або писати потрібному контакту в один клік

СМС

Надсилайте повідомлення клієнтам у два кліки прямо з сервісу Cabinet24. Мобільний телефон більше не знадобиться. Ваші співробітники можуть надсилати повідомлення як із шаблонним, так і з унікальним текстом зі свого особистого кабінету.

  • Індивідуальні СМС
  • Масова розсилка
  • Шаблони СМС
  • Контроль вартості СМС
  • Контроль доставки СМС
  • Підключення будь-якого СМС провайдера

Аналітика

Використовуйте аналітичні звіти та графіки Cabinet24 для ефективної роботи зі статистичними даними. Візуалізація дозволяє наочно оцінити багато показників, наприклад:

  • навантаження операторів по днях тижня
  • ефективність різних каналів комунікацій
  • успішність операторів

Грамотна робота зі звітами та графіками допоможе Вам приймати важливі стратегічні рішення.

Нам довіряють

Короткий список компаній, які успішно використовують нашу віртуальну атс

Базовий 24

199 грн/міс


Співробітників - 10

Номерів - 6


Аудіозапис розмов

Голосове привітання, меню (IVR)

Автовідповідач, переадресація

Історія та Аналітика за дзвінками

Налаштування дзвінків за робочим часом

Визначення джерела дзвінка

Стандарт 24

499 грн/міс


Співробітників - 10

Номерів - 20


Аудіозапис розмов

Голосове привітання, меню (IVR)

Автовідповідач, переадресація

Історія та Аналітика за дзвінками

Налаштування дзвінків за робочим часом

Визначення джерела дзвінка

Надсилання SMS повідомлень

Міні-CRM Кабінет 24

Інтеграція з вашою CRM

Кнопка замовлення дзвінка для сайту

Преміум 24

999 грн/міс


Співробітників - не ограничено

Номерів - не ограничено


Аудіозапис розмов

Голосове привітання, меню (IVR)

Автовідповідач, переадресація

Історія та Аналітика за дзвінками

Налаштування дзвінків за робочим часом

Визначення джерела дзвінка

Надсилання SMS повідомлень

Міні-CRM Кабінет 24

Інтеграція з вашою CRM

Кнопка замовлення дзвінка для сайту

Разработка и продвижение сайтов
Веб сайт для службы такси 4000 грн.
Регистрация доменных имен От 300 грн./год
Услуги хостинга От 600 грн./год
Продвижение сайта в google
(контекстная реклама)
от 2000 грн./мес.
(расходы на рекламу оплачиваются отдельно)
Услуги связи
Аренда GSM шлюза
(за одну сим карту)
175 грн. / мес.
Многоканальные мобильные
номера «Lifecell» на вход и исход.
Один номерной/безномерной канал стоит 100 грн. / мес.
Стоимость исходящего звонка
(посекундная тарификация)
До 10000 минут в месяц
0,40 грн./мин.
10000 - 25000 минут
в месяц 0,38 грн./мин.
Свыше 25000 минут
в месяц 0,36 грн./мин.
GSM SIP канал (многоканальность)
за 1 входящий канал
160 грн. / мес.
Привязка рекламных мобильных
номеров к SIP каналу
Kyivstar - 70 грн. / мес. Lifecell - 50 грн. / мес. Vodafone - 100 грн. / мес.
Услуги Call-центра по приему и обработке заказов такси
Пакет «Базовый» 6000 грн. / мес.
Включено 1500 принятых заказов в месяц, каждый последующий по 4,00 грн./успешно принятый заказ.
Пакет «Стандарт» 9000 грн. / мес.
Включено 3000 принятых заказов в месяц, каждый последующий по 3,50 грн./успешно принятый заказ.
Пакет «Оптимальный» 12000 грн. / мес.
Включено 5000 принятых заказов в месяц, каждый последующий по 3,00 грн./успешно принятый заказ.
Разработка и продвижение сайтов
Веб сайт для службы такси
4000 грн.
Регистрация доменных имен
От 300 грн./год
Услуги хостинга
От 600 грн./год
Продвижение сайта в google
(контекстная реклама)
от 2000 грн./мес.
(расходы на рекламу оплачиваются отдельно)
Услуги связи
Аренда GSM шлюза
(за одну сим карту)
175 грн. / мес.
Многоканальные мобильные
номера «Lifecell» на вход и исход.
Один номерной/безномерной канал стоит 100 грн. / мес.
Стоимость исходящего звонка
(посекундная тарификация)
До 10000 минут в месяц
0,40 грн./мин.
10000 - 25000 минут
в месяц 0,38 грн./мин.
Свыше 25000 минут
в месяц 0,36 грн./мин.
GSM SIP канал (многоканальность)
за 1 входящий канал
160 грн. / мес.
Привязка рекламных мобильных
номеров к SIP каналу
Kyivstar - 70 грн. / мес.
Lifecell - 50 грн. / мес.
Vodafone - 100 грн. / мес.
Услуги Call-центра по приему и обработке заказов такси
Пакет «Базовый»
6000 грн. / мес.
Включено 1500 принятых заказов в месяц, каждый последующий по 4,00 грн./успешно принятый заказ.
Пакет «Стандарт»
9000 грн. / мес.
Включено 3000 принятых заказов в месяц, каждый последующий по 3,50 грн./успешно принятый заказ.
Пакет «Оптимальный»
12000 грн. / мес.
Включено 5000 принятых заказов в месяц, каждый последующий по 3,00 грн./успешно принятый заказ.

Контакти

04114. Україна, Київ, вул. Автозаводська 83, ТОВ "Мобіл-авто"


Почніть використовувати Cabinet24 прямо зараз

Спробувати зараз
^